حديث اليوم
الامام علي (ع) يقول : الكل يصحح افتراءه وانتقاده ، والجميع يتفاخر ، ففسد بحثه..

يوم الجمعة, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 يوم الجمعة, 29 مارس , 2024 الساعة ×
الدعم البرلماني للمدارس ؛ يجب إضفاء الطابع المؤسسي على النظر في أنماط الاستهلاك في المدارس
28 شهر فبراير 2021 - 8:41
بطاقة تعريف : 2286
زيارة 1965
15
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به رأی مثبت صحن علنی مجلس به رایگان شدن آب، برق و گاز مدارس در صورت رعایت الگوی مصرف، این مصوبه را در جهت حمایت از مدارس و همچنین کاهش مصرف آب، برق و گاز دانست.
منشور من طرف : مصدر : مكتب الولاية
ص
ص

احمدحسین فلاحی في مقابلة مع مراسلوكالة أنباء دار الأمة با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نشست امروز (شنبه ۹ اسفند) صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس نگاه مثبتی در جهت حمایت از آموزش و پرورش دارد و مصوبه امروز نیز در همین راستا بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بند (ی) تبصره (۹) ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نشست امروز صحن علنی مجلس، تصریح کرد: در این بند آمده است که کلیه واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز (در صورت رعایت الگوی مصرف) معاف هستند.

ذكر: همچنین در ادامه این بند قانونی قید شده است که سقف الگوی مصرف به روزشده و طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های نفت، نیرو و آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور حداکثر تا سه‌ماه پس از ابلاغ این قانون تهیه و ابلاغ می‌شود.

فلاحی با بیان اینکه این مصوبه به نهادینه شدن رعایت الگوی مصرف در مدارس می‌انجامد، اضافه کرد: علاوه بر آموزش‌های معمول در مدارس، چنین فرهنگسازی‌هایی در مدارس نیز لازم است و کمک شایانی به تربیت دانش آموز می‌کند.

ذكر المتحدث باسم لجنة التعليم والبحث والتكنولوجيا في البرلمان: مصوبات مجلس از فروردین ماه قابلیت اجرایی دارد و با وجود شرایط کرونایی آب، برق و گاز مدارس دولتی حتی یک روز هم نباید غیر رایگان باشد تا در این شرایط خاص کرونایی که هزینه‌های جدیدی به مدارس تحمیل شده، هزینه‌های دیگر نیز به مدارس اضافه شود./

انشر تعليق

  • سيتم نشر التعليقات التي ترسلها على الويب بعد موافقة فريق الإدارة.
  • لن يتم نشر الرسائل التي تحتوي على قذف أو قذف.
  • لن يتم نشر الرسائل غير الفارسية أو غير ذات الصلة.