حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
چرا کسانی که ادعا می‌کنند سال‌ها در  آموزش و پرورش بوده‌اند، این مشکل را در همدان حل نکرده‌اند؟!
26 اردیبهشت 1402 - 18:10
شناسه : 3394
بازدید 829
24

همدان؛ قربانی ادعاهایی که فقط ادعا بود!نماینده مردم شریف همدان و فامنین و قهاوند در مجلس اظهار کرد: حاصل مدیریت چندین سال گذشته، معطل ماندن همدان در عرصه‌های مختلف بوده است.حجت‌الاسلام دکتر فلاحی درخصوص معضل کمبود نیروی آموزشی گفت: مدارس و کلاس‌های درس به خاطر کمبود معلم معطل هستند.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای […]

ارسال توسط :
پ
پ

همدان؛ قربانی ادعاهایی که فقط ادعا بود!
نماینده مردم شریف همدان و فامنین و قهاوند در مجلس اظهار کرد: حاصل مدیریت چندین سال گذشته، معطل ماندن همدان در عرصه‌های مختلف بوده است.
حجت‌الاسلام دکتر فلاحی درخصوص معضل کمبود نیروی آموزشی گفت: مدارس و کلاس‌های درس به خاطر کمبود معلم معطل هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درخصوص شرایط مدارس همدان عنوان کرد: در بازدید از مدارس مشخص شد که برخی با قدمت ۴۰ یا ۵۰ سال‌ ساخت، مخروبه شده و عملاً قابلیت تشکیل کلاس و تحصیل دانش‌آموزان را ندارند.
این نماینده با اشاره به دانشگاه فرهنگیان (کد تخریب خورده)، هنرستان فردوسی و هنرستان دیباج ادامه داد : بزرگترین
هنرستان غرب کشور با ۷ هکتار زمین و تجهیزات بسیار معطل مانده و از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.
وی با تبیین وضعیت اسف‌بار آموزش و پرورش گفت: در استان همدان چهار هزار نفر کمبود معلم وجود دارد. چرا همدان نسبت به استان لرستان اینقدر عقب مانده است؟! چرا کسانی که ادعا می‌کنند که سال‌ها در آموزش و پرورش بوده‌اند، این مشکل را در همدان حل نکرده‌اند؟!

لرستان دارای ظرفیت اضافه است و سیستان و بلوچستان معلم اهل سنت اضافه جذب کرده و به هرمزگان و کرمان فرستاده در حالی که معضل همدان همچنان باقی است.

احمد حسین فلاحی با اشاره به مشکلات نیروهای خدماتی و شرایط نابسامان تجهیزات مدارس در حاشیه شهر اظهار کرد: دانش‌آموزان در مدارس حاشیه شهر با کمترین تجهیزات در حال تحصیل هستند در حالی که بسیاری از مدارس دیوارکشی نشده و در روستاها از گزند حیوانات در امان نیستند و اینها فقط گوشه ای از مشکلات بخش آموزش است.
وی در پایان به موضوع تحول سیستم آموزش و پرورش پرداخت و گفت: برخی فقط به دنبال این هستند که نیروهایی را در بخشهای مختلف به‌کارگیری کنند که به دلیل ناکارآمدی قادر به ایجاد تحول هم نیستند و برخی از مدیران اصلاح‌طلب مشارکتی در همین اماکن نیروهای مومن و انقلابی وجوانان بسیجی را مورد اذیت قرار می‌دهند و با حمایت آقایان به مدیریت نابسامان خود ادامه می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.