Hadith of the day
Imam Ali (ع) Says : Everyone corrects his slander and criticism, and everyone brags, so he has ruined his research..

Thursday, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 Zul Qi'dah 1445 Thursday, 16 May , 2024 the watch ×
آموزش و پرورش متولی مهدهای کودک می‌شود
15 September 2020 - 4:16
ID : 803
Visit 1988
17
با تأکید اعضای کمیسیون آموزش؛ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تأکید اعضای این کمیسیون برای متولی‌گری آموزش و پرورش بر مهدهای کودک خبر داد و گفت: در نشست امروز مقرر شد کمیته‌‎ای متشکل از آموزش و پرورش، مرکز پژوهش‌ها و بهزیستی برای پیشبرد این روند تشکیل شود.
Posted by : Source : Statehouse
P
P

احمدحسین فلاحی In an interview with a reporterNation House News Agency در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: دستور کار امروز کمیسیون، رسیدگی به وضعیت مهدهای کودک با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بهزیستی کشور بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری کهمهدهای کودک نباید به عنوان یک مرکز خدماتی دیده شوند بلکه مرکز پرورشی و آموزشی هستند، گفت: بررسی‌های امروز کمیسیون نشان داد که فقط ۷ درصد مهدهای کودک زیر نظر این سازمان اداره می‌شوند و این در حالی است که سازمان بهزیستی مدعی است برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مهدهای کودک را زیر نظر دارد.

He continued: از میان ۹۳ درصد دیگر، درصد اعظمی از مهدهای کودک زیر نظر آموزش و پرورش و بخشی دیگر خارج از نظارت آموزش و پرورش اداره می‌شود به نحوی که هر نهاد و دستگاهی بدون ضابطه مهد کودک تأسیس کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: نهایتا با تأکید کمیسیون بر تقویت بار آموزشی و پرورشی، مقرر شد که کمیته‌ای برای تشخیص متولی مهدهای کودک به آموزش و پرورش تشکیل شود تا این روند شتاب زده نباشد. بر همین اساس نمایندگانی از بهزیستی، آموزش و پرورش، اعضای کمیسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس برای تعیین تکلیف متولی مهدهای کودک تعیین شد./

Post a comment

  • Comments submitted by you will be published on the web after approval by the management team.
  • Messages containing slander or defamation will not be published.
  • Messages other than Persian or unrelated will not be published.